J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Där går mitt hjärta

Publicerad 2010-08-01 00:44:29 i Allmänt

Nu sitter jag i min egen säng, i mitt egna rum bland mina egna saker. Härligt!

Mantorp i dag och jag måste ursäkta mig själv för en sak. Det heter Veidec festival inte Videc festival som jag har skrivit. Så, nu slipper ni irritera er över det!

Jag hade ont i huvudet idag, det är ingen höjdare att ha huvudvärk på en läktare med så höga motorljud att man inte ens hör vad man tänker runt i kring. Som tur var det inte så mkt folk på läktaren så jag la mig ner och sov lite, en kopp kaffe och en ipren senare var jag hur frisk som helst!

Förutom alla stånd som står överallt med kaffe och sånt så finns det kaffevagnar lite överallt. Trodde jag! Jag är ingen ''kaffesnobb'', men jag känner ju skillnad på skit och pannkaka om man säger så. Pau och jag for runt och letade kaffevagn. ( kaffevagn= baristor= färskt kaffe som smakar gott! )
Jag hade nästan gett upp hoppet och vant mig vid tanken att ha ont i skallen hela dagen, när jag ser en lite röd vagn med, jo visst sjuttan stod det en barista framför. Jackpott! Det var gott! och efterlängtat.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela