J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

äter päron

Publicerad 2010-07-11 00:52:39 i Allmänt

Spenderade större delen av gårdagen hos Torssander. Så även kvällen och natten, det var NAJJS!
Vi satte klockan på 10.00. Runt åtta ringer mamma och frågar om jag ska med på Power Meat i Västerås.

Jag vet inte hur vädret brukar vara i Västerås, men alla som var där kan intyga att det var en varm dag. Iaf om man ska traska runt och kolla på bilar. Jag har lyckats få till ännu en rand. En konstig grej: Min mage blir brun, men bröstet blir mera röd aktigt. Varför???

Pappa och Davis åkte den gula Vetten dit och om man kom i ett lite ''anorlunda'' fordon så fick man parkera på området, där alla fina ( och mindre fina ) bilar stod.
Vi andra som åkte BMw:n fick ju parkera på en vall lite längre bort, vilket resulterade i en hel del kö på vägen. Tänk er vanligt trafik i en någorlunda stor stad i vårt avlånga land, + en väldigt massa raggarbilar, gatbilar, muskelbilar, jänkare, you name it! Det var trångt på Västerås gator och torg kan jag säga!

Men det var kul, och oj så mkt bilar det finns! En hade åkt från Florida för att vara med på Power Meat, så det är rätt stort. Värt att åka upp och kolla, även om man inte är jätteintreserad av bilar.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela