J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

A girl crazy about Elvis

Publicerad 2010-07-26 16:46:17 i Allmänt

Jag har inte riktigt fattat att det är rea typ ÖVERALLT för tillfället. Eller, ja nu vet jag ju, men inte innan.

Kan ni gissa vad jag gjort idag?
Just det, handlat på rean! Haha, det ni!

Ett par jeansshorts och en tröja på JC. Strumpor och handväska på HM.

Tyra och Ogge skulle med in i provrummet, jag knölade på mig ett par shorts. ''Dom satt jättebra på dig Josse! Jättefina ju! '' sa de små liven. Höhö, ee nej. Dom satt rejält illa, men det är kanske tanken som räknas.
Ogge har bara en sak att säga om de shortsen jag köpte: Bra.
Det är inte illa det!

Tröjan då? Randig, vit och ljus grön/blå. Mest grön. uppvikt trekvarts ärm. Jag är jättenöjd!

Väskan ser ut som en säck. Fast väldigt snygg. Och så är den inte fullt så stor som en säck. Säckmodellen är bra, man får plats med det mesta. Saknar man något, kolla handväskan bara. smidigt som bara den!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela