J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

To morro

Publicerad 2010-01-12 22:45:36 i Allmänt

Imorgon ska jag dansa, vi ska börja med modern dans och det är typ det roligaste man kan göra! Synd bara att man ska vara vig som ett snöre och graciös som en lady i England. Hör och häpna, men trots att jag är vig som en linjal och graciös som ett skåp så tycker jag det är kul! Man behöver inte vara smal och stark för att få vistas i ''Biff-rummet'' på gymmet. Jag passar in där med. Vill man bara så brukar ju det andra lösa sig.

Vi hade en liten diskution i skolan idag, Amanda och jag var övertygade att inställningen är viktigt, då skrev hon i sin bok ''Fake it until you make it''. Det har man ju hört tusen gånger, men idag så fastnade det i min skalle. Bra sammanfattning, kort och bra, lätt ihågkommet och stämmer. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela