J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Tesekten var samlad

Publicerad 2010-01-04 22:37:07 i Allmänt

Jag tycker alla ni där ute som gillar te, ni andra får ju oxå prova så klart! Ni borde testa Indiskas teer. Amanda hade Christmas time och Yoga någonting. Båda var jättegoda så här i juletid.
 Yoga... teet var väldigt kryddigt, jag drack inte upp en hel kopp, ville inte slänga i mig det sista bara för att. Då kommer man ju bara ihåg att det inte var gott. Men det var lit väl starkt, kanske är bättre om man har i en del te och dricker sakta. Det andra, Christmas Time, smakade glögg, fast inte lika mkt glögg-smak som det är på vanlig glögg. Det var gott, fast näsa gång tror jag jag gör samma där, dricker det rätt sakta och med mjölk. Blev lite för kryddigt det med annars.
Johanna har oxå ett te jag tycker ni ska prova. Green Mango heter det, kommer oxå från Indiska. Det är jättegott, kommer inte ihåg vad som är så gott, men antar att det smakar mango. Gott iaf.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela