J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Suck pust och stön!

Publicerad 2010-01-17 12:34:16 i Allmänt

Nu är jag nästan klar med städningen, ska bara hänga in hela garderoben igen. Det är inte kul, det är kul att ha ordning och reda bland kläderna, men städa där är inte kul, inte alls. Jag vet att jag kommer slänga ut kläderna igen, imorgon när man ska ha något på sig i skolan. Och jag har inte tid att hänga in kläderna jag öst ut på morgonen och när jag kommer hem har jag annat för mig. Men men, man har den tid man tar sig, så är det ju.
På tal om det. Fredde och Pau är och rider just nu, vad gör jag? ( ok, exept bloggandet.. ) Fast åandra sidan så prioriterar jag mina betyg före ridningen, iaf. den här gången.

Kanske har glömt att nämna vad jag håller på med i skolan, vi ska skriva en bok. Om tonåren. Jag tycker det är kul, men jag har inte tiden jag skulle vilja ha. Jag skulle vilja skriva så mkt mer, men jag hinner inte, hatar sånt! När man känner att man skulle kunna perstera bättre, jobbig känsla.

Tjing tjing//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela