J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

SRY

Publicerad 2010-01-19 22:28:21 i Allmänt

Ja, nu var det läääänge sen, jag vet. Jag har två halv taskiga anledningar, internet krånglar och jag är trött. Det är en hel del i skolan just nu och det gör mig trött. Det känns inte som jag hade någon helg i helgen, elle så känns  det som jag fortfarande har lov.
Som sagt så är det grejer upp över öronen i skolan just nu, så jag kan inte lova någon super update direkt.
Svenska boken, en skriftlig grej i NO, massa spanska läxa, so läxa och så glömde våran No-lärare att läsa Solen och Planeterna med oss i sjuan, så nu måste vi ta igen det nu. Vi ligger redan fem veckor efter i planeringen. Haha, jag ska aldrig bli lärare, inte en chans i helvete! Fatta jobbigt, alla hatar en. Nej, tack säger jag! ( Fast jag skulle inte bli en sådan lärare, jag skulle bli bäst!, ne, eleverna skulle nog irritera ihjäl sig på mig vid närmare eftertanke.. ) //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela