J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

so it seams

Publicerad 2010-01-06 18:29:32 i Allmänt

Jag tycker synd om mig själv. Tänk vad mkt bättre mitt liv vore om jag bodde i någon stad, där mina kompisar bor. Ska jag någon stans så måste jag ha skjuts och det suger hårt! Ni anar inte hur mkt jag längtar tills jag får en epa/ A-traktor. Ska bli så skönt!
Jag tycker att har man valt att skaffa barn och bor på landet, då får man köra på dom, så är det. Mamma tyckte jag skulle vara hemma ikväll, hon sa att jag hade varit borta så mkt. Behöver jag säga något mer än att mamma och jag inte har samma syn på saker och ting?
Hehe, backyard i bakgrunden. ''highway to hell'' tajming eller vad?
Så trött på det bara.
 Vi har bokat biljetter nu iaf. annars finns det nästan inget att vara glad för. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela