J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

skolan idag

Publicerad 2010-01-25 21:27:03 i Allmänt

Idag i skolan har jag snackat med Emelie, som träffat Brolle btw.., inte sytt så mkt på tyget, valt till gymnaiset, lyssnat på en farbror som har gått på Kungliga Tekniska Högskolan. ( wow tänker ni nu va? ) Jag fatta inte riktigt varför han kom, tror dom skulle ragga lite unga eller nåt. Han tjänade ( nu är han pansionär. ) ca 60.000 i månaden och var klädd i flece, själv kanske jag skulle klätt upp mig lite om jag skulle ut och föreläsa, men alla är ju inte som jag... Fast han kunde ju ansträngt sig lite på klädfronten kan jag tycka, men han var intressant att lyssna på, tror nog inte att ingenjör är något för mig dock.

Jag har spelat bad för första gången i mitt liv. Det var inte så kul, är nog roligare när man har ett band, jag satt lixom på en pall för mig själv, fick ingen ''känsla'' direkt. Jag ska spela upp nästa vecka, för läraren, det kommer nog gå bra. Det är ju inte så svårt, måste bara hitta en bra takt. Tänkte spela ''Om du lämnade mig nu'' med Lars winnerbäck och Miss Li.
         //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela