J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Shoppade lite.

Publicerad 2010-01-23 16:37:15 i Allmänt

John Bauer hade öppet hus i K-holm idag, mor min och jag for dit. I Norrköping har dom rid-profilen, det skulle vara jättekul! =) Norrköping är inte allt för långt bort heller. På tisdag ska det vara klart.

Jag köpte lite saker i stan. Ett par tränings taights, ett linne, en blusaktig grej med blommor, rakhyvel och så har jag invigt semel sesongen! Mumma! x)

Kvällen ska jag ägna åt skoljobb och städning. Jag har tänkt få klart allt skrivande idag, så redigerar jag alla texter imorgon. Hoppas jag får lite tid över, måste ju ner på sjön och åka ju! Idag var det tydligen full rulle där nere, klart det, jag var ju inte hemma! Så är det jämt känns det som, när det var tävling på isen förra året var jag sjuk tex. Dålig tajming där. Tjing tjing//H

Kommentarer

Postat av: JosephineRibbholm

Publicerad 2010-01-23 18:40:41

SV: haha, ja det passar nog ;)

jasså? världen är liten asså!

jo, people kan få in fina kläder ibland.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela