J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

säg de, säg de, säg de

Publicerad 2010-01-22 17:59:20 i Allmänt

Jag blev både ledsen och arg när jag läste mailet från El-giganten idag.
 
Hej, Josefin.
Jag har förstått att ni lämnat in en telefon till oss som ni nu fått ersatt med pressentkort? Jag har kollat upp ert ärende och tyvärr visar det sig att anledningen till att ni ej fick tillbaka er telefon, var att verkstaden dömde ut den (ej reparerbar/olönsam att reparera). Vilket betyder att den redan är skrotad. Jag beklagar det inträffade men vänligen återkom till vår butik och fråga efter mig så ger jag er ett pressentkort på 100 kronor ytterligare som plåster på såren.

Förstår ni varför jag inte är glad? Alla mina anteckningar, dikter, kloka ord, kontakter, bilder är borta, för alltid. Det värsta är musiken, jag som har världens bästa musiksmak! Alla nummer sörjer jag rejält oxå.
Jag hade ju räknat stenhårt på att få tbx telefonen, så jag plockade inte ur varken sim eller minneskortet. Dessutom tycker jag det är dålig stil av servicepersonalen att inte kolla, det är ju deras jobb för sjuttan! Och som om jag var den första som råkat ut för det här lixom.
100 spänn! Ynka, futtiga ett hundra svenska riksdaler, det där minneskortet var värt minst 500 kr! + att det typ är ovärderligt för mig. Vad har jag gjort för att förtjäna det här?! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela