J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Recept på glad Josefine

Publicerad 2010-01-19 22:47:17 i Allmänt

Man behöver
- ett stycke bra låt
- en notbok
- ett piano

Jag upptäckte att jag har Shoreline, broder Daniel, på noter, tror ni jag blir glad eller vad!?
Mamma tycker jag ska gå estet musik. Visst skulle det vara kul, men sen då? Tänker jag för mkt?
Jag vill så gärna bara go with the flow, bara ta det lugnt. Jag är motsatsen för det mesta, tänker, planerar, tänker, planerar, oftast blir det ju ändå inte som jag planerat, men jag vill bara ta livet lite mer med en nypa salt, men jag vill inte misslyckas. Vill vara lite mer loose, kokt spaghetti, nu är jag som ett betongblock känns det som. Jag vill inte misslyckas, så är det. Jag vill så mkt, jag kommer aldrig hinna med allt som jag vill ska hända. Abstines.se
god natt//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela