J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nu funkar inte spotify

Publicerad 2010-01-16 12:28:27 i Allmänt

Jag ber om ursäkt för grymt dåligt update, men jag har haft annat att göra de senaste dagarna.
Igår kväll var jag, Johanna, Amanda, Jossan och Becca ute i Viala hos Johannas far-föräldrar. Jag hade kul!
När jag kom hem på kvällen/natten så tänkte jag blogga och facebooka och allt sånt, men då ville inte nätet funka. Jag blir toligt på all teknik som hela tiden krånglar, just nu funkar inte spottan, det står att jag inte är inloggad, men det är jag. Så jag sjunger själv ist. funkar rätt bra, tills man kommer till andra versen, jag kan första och refeängen, men har mkt svårt för de andra verserna.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela