J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

med posten

Publicerad 2010-01-14 17:04:26 i Allmänt

Jag har fått en tidning om gtmnasiet idag, yrkes landslaget heter den. Jag gjorde ett test, jag kommer bli chef. Det stod oxå att ''ingen kommer gilla mig på jobbet, men det gör inget för jag får bestäma ändå.'' Jag antar att ingen kommer gilla mig pga. att jag är chef. Eller?
Det står även en del om sommarjobb, inte så mkt, men det har jag läst, vill ju ha sommarjobb.. Fast jag tyckte inte jag blev mkt klokare på det, visst redan allt som stod.
Nu ska jag skriva svenska, visst blir ni förvånade! ^^ hehe, nej. På svenska lektionen skulle jag ha en dator, men den jag fick funka inte. Jag kunde logga in och så, men muspekaren gick inte att rubba, jag stängde av och efter ett tag provade jag igen, då gick det, men det fanns inte office word, suuuug! Fick ingenting gjort den timmen, suuuuuug på det med. Vi hörs! tjing tjing//H

Kommentarer

Postat av: Susanne G

Publicerad 2010-01-14 20:07:18

Blir upprörd när jag läser om datorproblemen...och det är väl lite typiskt...både för Vidåker men också för datorer.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela