J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lördag idag

Publicerad 2010-01-16 12:36:23 i Allmänt

Idag kommer Jossan hit och vi ska leka i snön och det tycker jag är KUL!! Pappa sa att vi kunde åka ner på sjön om vi ville, jag bad honom åka ner med Audin, tänkte om Jossan ville prova. Snällt va? =)

Ikväll förvandlas Hullagård till ett köpcentrum för gator, vattentorn, elverk, hus och hotell. Kan ni gissa vad vi ska göra? ... Monopol så klart! 

Nu bör jag klä på mig, städa mitt rum, det är verkligen kläder överallt! Men jag tror nog jag blir kvar på internetet en stund till, kanske sova en sväng.. Tanka fyrhjulingen vore nog ingen dum idé. 
Jag är lite skraj för att det ska bli plus gradit nu, det vill jag inte! Jag vill ha snö och kallt i minst en månad till. 
Från det ena till det andra och tbx igen, Jossan fyller år på tisdag, då blir det tårta! //H 

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2010-01-16 18:04:00

åh leka i snön låter kul! :D

bästa att passa på för det var nollgradigt idag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela