J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Läxdags

Publicerad 2010-01-21 21:11:59 i Allmänt

Först hjälpte mamma mig med No, solen och planeterna. Det gick bra, jag kan det jag ska kunna nu. Och det var kul! =)
Sedan hjälpte pappa mig med so, befolknings frågor, intressant! Jag låter som en nöööörd, jag veeeet, men jag har iiiiiiiinget emooooot det! 
Pappa och jag kom fram till att vi kommer kunna fortsätta leva tills solen slukar oss, eller försvinner, då kommer det antingen bli istid här eller så försvinner allt bara. Vi kommer ju inte leva då iaf. Sådant här kan jag prata om hur länge som helst! Synd bara att klockan tickar och jag ska in i duschen innan jag lägger mig. Måste även göra ett ryck med picasa, ska skriva ut bilder imorgon. låter som ännu en sen kväll framför datan. Jaja, snart är det helg och då ska jag ta igen mig. Och plugga, shit vilket liv jag har! Jag är som en robot, jag bara gör, Louise snacka om det på spanskan och jag håller med henne, jag bara gör saker. Spanskan gick för övrigt bra idag, kunde det mesta, fast det är inte helt lätt ska jag säga! Men jag tror nog jag kommer få användning av språket, så underbart som det var att åka skidor i spanien! Fast om man ska åka skidor är ju tyska och franska bättre.. Får väl hinna med lite sola och bada oxå i livet. 
Som sagt, jag har inte tid att blogga mer nu, hörs! tjing tjing//H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela