J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''jag veeet vem jag är'' ee, nej, jag är fundersam

Publicerad 2010-01-02 23:50:07 i Allmänt

Jag är ledsen, tycker det är jättesynd, men jag kan inte lägga upp bilder för tillfället. Det krånglar, kan bara lägga upp redan publicerade bilder.

Idag har Mona och hennes kids ( mina kusiner ) Hillan, Chatty och morfar kommit. KUL! Känns som det var ett tag sen. Vi har ätit, spelat Wii, öppnat paket, kollat på Ice Age 3, rätt bra, fikat och snackat. Jag kanske inte säger så där jättemkt, men jag tycker det är desto roligare att lyssna, vet inte varför. Roligast att lyssna på är mamma och henns systrar ( ovanstående ) Imorrn ska vi nog åka skridskor lät det som. Det har jag inte gjort på ett bra tag, gjorde det bara typ en gång förra sesongen, har man en isbil till sitt förfogande så blir det så. ;) Amanda snacka om att åka långfärdsskridskor, och vi har ett par liggandes, vad säger du Amanda? =)

Jag fick dom där skorna jag ville ha! Tack Hillan! =D Träningsskor från Nike. Superduper! Hillan fick olika cheddarostar från mig och jag brukar faktiskt inte tycka om cheddar, men dom här var jättegoda! Om jag inte minns fel så var det portvin, öl och whiskey. Mumma!

Nu ska jag läsa bloggar och lyssna på underbar musik! Jag älskar musik. Blir så glad, så enormt glad. Eller jag blir inte glad jämt, men så enormt... energifylld. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela