J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Idag är det trettondagen

Publicerad 2010-01-06 14:09:37 i Allmänt

Jag hade helt glömt bort att det var helgdag idag. Totalt borta. Jag hade planerat in krovgrillning vid lunch, men så blev icke fallet, får blir imorrn ist. Ist. för korv ska vi käka hjort, jag hoppas att den blir rosa inuti. Det är sååååå gott! =) Jag har alltid tyckt det ser äckligt ut när köttet är rött, men när jag tog mod till mig och smakade så blev jag fast! Det är mkt godare än ''färdigt'' kött. Jag fattar inte varför fläskkött ska vara genomstekt, får fråga mamma..
Jag har jobbat idag, nu är källaren klar, ska bara hänga in stänger i den blivande garderoben, hänga in alla kläder och sen kan jag börja måla och greja med den gammla garderoben som jag ska ha. Hänger ni med?  ;)

Nu ska jag hjälpa till med maten, jag är hungrig! Har kommit på att jag ska prenumerera på mjukostar och finn chrisp när jag blir stor, såå gott det med. 
 
bloggar nog mer ikväll! //H

Kommentarer

Postat av: paulina

Publicerad 2010-01-06 20:17:57

Det kan typ vara trekiner i fläskkött, men man testar ju i sverige så vi kan likagärna äta rosa fläskkött, folk vågar bara inte. Har vi fått lär oss på skolan iallafall :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela