J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Första dagen på gymmet

Publicerad 2010-01-04 22:45:44 i Allmänt

När man ska in till gymmet ska man dra sitt kort och knappra in sin kod. Inte så svårt, trots denna enkla konstruktion så kommer jag inte in. Först råkade jag trycka på fel knapp, provade igen men det gick inte. Tänkte att mamma kunde smita förbi före mig, på den del ställen kan man ju bara försöka ett visst antal gånger. Ok, skulle prova igen, efter mamma, kom inte in. Då säger mamma att jag ska tryck in de fyra sista siffrorna. Allt löst, jag hade tryckt 1994. Undrar vad jag tänkte med.. In kom jag iaf. och sen var det genomgång så det brann i knutarna. Allt gick bra, nu har jag ett program som jag förmodligen kommer se mer som guidlines. Man gör väl lite som känns bra, har jag lyft massa saker på dagen, kan man ju köra lite mer ben, det tycker jag låter som en bra tanke.
Nu ska jag sooova, fast först ska jag lyssna på musik, läsa bloggar, kolla blocket och läsa om backyard babies. //H

Kommentarer

Postat av: fanny

Publicerad 2010-01-04 22:57:58

Säg till om du vill ha träningssällskap någon dag! Jag behöver röra på fläsket men tycker det är så tråkigt att träna själv.. Haha :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-04 23:57:20

<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela