J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det enda jag skriver om, min svenska

Publicerad 2010-01-13 14:53:43 i Allmänt

Folk som påstår att sista terminen i nian är jättesoft kan slänga sig i väggen! Vi börjar med att sätta deadline för en bok, bestäma när vi ska ha matteprov, konstaterar att läraren inte har gjort sitt jobb, hon glömde att vi skulle läsa solen och planeterna i sjuan, så det ska vi göra nu ist. Den här treminen kommer inte knäcka mig, men nästan. Vi har nationella prov så småning om, det här är vår sista chans, fixar jag inte det här finns det risk att jag inte kommer in på det program jag vill och mitt uppe i alltihop ska vi klämma in en musikal. Jag undrar hur det här kommer sluta kan jag säga.
                    Hoppas på det bästa och lägger i en växel till, kan ni gissa vad jag ska göra nu? Just det, plugga//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela