J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är inte lätt när det är svårt.

Publicerad 2010-01-20 19:34:04 i Allmänt

Jag försöker leta info om jordens befolkning, hur det kommer se ut om massa år och effekter av det. Inte så lätt ska jag säga! Men faktiskt riktigt intressant! =) Det finns ju så många tankar kring ämnet och hittar man en blogg så hittar man oftast fler och det uppskattas om man har läxa tills på fredag! ;D

Ska dock lägga ner jobbet för tillfället, nu ska jag fixa och trixa lite med Jossans tårta, det är oxå kul! =) Sen måste jag nog hoppa in i duschen en sväng, för alla andras trevnad hehe..
  tjing tjing//H

ps. Det går mkt bättre att jobba med underbar musik i högtalarna! tex. för en lång lång tid med hellström, mer av dig med Joakim & Joel, broder Daniels I'll be gone. Om jag skulle haft ett youtube konto nu, skulle jag så klart lägga upp videos på det underbara, men jag har inget youtube konto. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela