J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

dagen i övrigt

Publicerad 2010-01-09 16:21:52 i Allmänt

Jag vaknade upp hos Jossan, år frulle och åkte in till gymmet med Johanna. Det var jätteskönt att träna på en lördagsmorgon. Det var vi och en till när vi kom och typ lagom tills vi var klara kom det en tjej till. Jätteskönt! Inte bara det att man kan välja och vraka bland maskinerna, man kan göra som man vill helt och hållet. Man kan prova en ny maskin, exprimentera med tyngder, u namn it! Det är apnajjs! =) Tips!

Johanna och jag kom fram till att vi vill göra ett treatlon-lopp ( stavning? ) Måste bara leta upp något intressant, internet äger i sådana här lägen! Synd att det inte är så vanligt, alla små samhällen har ju inte en treatlon-klubb till hands. Cykla, springa och simma.

Jossan får en stor eloge för den smarriga maten igår! Mumma! =D
Vi spelade Monopol, Johanna vann, det var kul! Först var det kul, sen hade jag nästan inga pengar då blev det tråkigt, sen hade jag en del pengar igen då blev det kul, sen kom jag till Johannas hotel på Norrmalmstorg. 40.000 Sen åkte jag ut.
     Nu ska jag kolla upp om man bara behöver AM-kort till Epa / A-traktor eller om man måste ha traktorkort. //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-01-09 16:51:19

tack för en supermysig kväll och ett roligt träningspass! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela