J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

There is a cut but I don't bleed.

Publicerad 2010-02-03 18:00:00 i Allmänt

Lyssnar på Backyard och bakar bröd. Jag undrar varför man kallar bröst för bröd. Vad är poängen likxom? Jag hajar inte.

Jag tänkte jag skulle städa mitt rum idag, det har inte blivit av än, jag har ju inte gått och lagt mig än iochförsig. Jag har bakat semlor, ´´ett fantastiskt bröd´´ och vanligt frukostbröd. Ska erkänna att mamma stod för en del av arbetet oxå. ;) 

Det är uselt väder ute! Jag är helt ok med mkt snö, men inte när det blåser! Man kan ju inte ens strosa runt på gator och torg, om man inte är klädd för en tripp till Kebenikajse förstås! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela