J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

mina vänner

Publicerad 2010-02-14 20:15:19 i Allmänt



Två flugot i en smäll! Underbara Amanda och hennes fiiina vän Solen!


Trots motljus är hon så fin som en människa kan bli! Önskar henne ett lycka till oxå, teater idag med och imorgon.
Nu tog det stopp, någonting har tagit semester för jag kan inte lägga upp fler blider, tyvärr.
Jag ger iaf. en stor kram till alla som vill ha.
Vad skulle man göra utan vännerna? Jag skulle iaf. inte ha tekvällar, filmmaraton och jag skulle defenitift inte ha någon att baka tårta till! Snälla försvinn inte! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-14 22:27:51

STOR kram imorgon, jag kräver en tillbaka isf!<3

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-14 23:01:31

JAG ÄLSKAR DIG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela