J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lördag kväll

Publicerad 2010-02-07 19:42:01 i Allmänt

Lördagkvällen spenderades hos Becca och Oskar Larsson. Åkte till Becca för lite förfix. Typ klä på sig. Sedan begav vi oss hem till Oskar. Det är en rolig prick den där! xD Kommer inte ihåg hur mkt jag skrivit innan, men det var inflyttingsfest på gång, vilket är samma sak som vanlig fest. Kul var det iaf. Eller nej, det var APKULx1000!
Vi danade, pratade, hämtade luft, litet hus= lite syre. Tiden har nog aldrig sprungit iväg så fort förut. Helt plötsligt stod Jenny där och ville skjutsa hem oss.
Jag sov hos Johanna, när man väl började tagga ner var det skönt att lägga sig ner. Fredagskvällen blev till natt lite för tidigt och jag kom i säng lite för sent, tidig lördag och sen natt. Ni kan kanske räkna ut att jag är rätt trött idag. Fast jag slummrade lite på innan idag, så nu är jag rätt skaplig. :)
  Jag är fruktansvärt glad att jag var där jag var igår. Kunde inte blivit bättre. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela