J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I wanna be a Rock'n'Roll star, fråga Dregen

Publicerad 2010-02-17 21:19:03 i Allmänt

Min plan funkade utmärkt! Har inget att klaga på, förutom den där satans mobilen som jag inte komemr få tbx! GAAA, blir fortfarande arg när jag läser mailet jag fick, där det stod att jag aldrig mer kommer få se skymten av varken ett kontantkort eller mitt minneskort! Mitt minneskort, börjar nästan gråta. Fy fan för Elgigananten ( haha, hoppas riktigt många läser det här, då kommer inte en kotte handla på Elgiganten ever again! Ha, då skulle jag skratta rått, rätt i nian på de j*****na, och gå därifrån. ( Förmodligen inte, men man kan ju drömma! ) 
//H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela