J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

humörsvängningar

Publicerad 2010-02-08 21:34:32 i Allmänt

Jag har varit på jättebra humör hela dagen, ända tills jag kom hem från gymmet. Hela jag sjönk som Titanic her self! Anledning: Jag orkade inte laga mat och det fanns inget färdigt i kylen. Suck, ibland blir jag arg på mig själv.
Jag tog en mandarin och sa god natt.

Det var inte tekväll idag, det var teeftermiddag. Eftermiddags te helt enkelt! Funka fint det med. :) 

Jag har som sagt varit jätteglad hela dagen idag och igår. Jag gillar att vara glad, det är så... hm.. kul!!!! Hoppas det håller i sig trots att vi har nationella prov i svenska och prov på befolknings grejer i so imorron. Önska mig lycka till! Det lär behövas... Nu ska jag inte plugga, nej, nu ska jag kolla FB.
Sov gott alla där ute! //H
ps. Imorgon fyller Amanda år! ds.
 ps 2. det gick jättebra på gymmet! :) ds.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-08 21:38:28

tack för idag och hoppas du blir på bra humör igen tills imorgon! :D Love

Postat av: Elin/Sugar

Publicerad 2010-02-09 06:03:59

Lycka till på nationella proven! :) Jag är typ väldigt rädd för dom :C

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela