J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hinner inte med

Publicerad 2010-02-14 00:36:32 i Allmänt

Jag tror jag slutar leta epa nu. Det går så fort i svängarna så när man äntligen hittat något, då är det sålt så fort man tittar bort. Och i veckan som kommer har jag inte tid att åka och kolla på någon, så jag lägger ner och tar upp igen när vi kommer hem från Österrike. Jag blir bara besviken annars, som när vi hittat den där mazdan med Lamoghini tjuren på huven, skrivit upp nummer och allt, nästa dag var den borta. Så jag lägger ner ett tag. Kan ju passa på att skicka in körkorts papperna.. Måste bara hitta ett kort med ljus bakgrund, kan man fixa sånt i fotoshop? Hm.. //H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-02-14 12:20:47

sv: Du måste verkligen se den!! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela