J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Here comes a story of a hurricane

Publicerad 2010-02-19 17:33:55 i Allmänt

Nu är jag nästan färdig packad, handbagaget kvar. Jag är dock rätt så säker på att hela paktet väger liiite för mkt, men det är näst intill omöjlig att packa till en skidsemester om man bara har 15 kg till sitt förfogande! Det är helt sjuuukt lite, man ska ha med pjäxor, skidkläder och vanliga kläder+ typ 100 långkalsonger. SAS har ändrat till i år, nu får bagaget bara väga 15 kg och handbagaget 5. Förut fick man 20.. Det blir skillnad. och det suger.

Jag kommer nog inte blogga på hela veckan, ni får hålla er tills lördag kväll. ;D
Ni får ha det så bra iaf! ´´Gör inget jag inte skulle gjort´´ var min idrottslärares hej då kommentar. hehehe...! PUSSAR//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela