J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

fullt upp idag + ett tråkigt besked

Publicerad 2010-02-10 22:22:26 i Allmänt

Först var det skola, kort dag, sköönt. På onsdagar dansar jag på morgonen, det är kul, men jag är så trött på onsdagmorgonarna.
Resten av dagen filmade vi, det blev en reklamfilm. Själv tycker jag den blev bra. :) 
Jag vet inte om jag skrivit det här förut, men jag har inte varit sugen på att äta på flera dagar, inte hungrig, inte sugen på mat/ godis helt enkelt. Detta är rätt ovanligt eftersom jag gillar mat, men idag gick det jättebra! Jag åt skollunch, macka och te hos Becca och lite mat efter träningen. :D

Som sagt, jag och Johanna var hos Becca eftet skolan, pratade, drack te och åt mackor. Jag gillar sånt, precis vad man orkar en onsdag, ta det lugnt med riktigt bra vänner. Stora tummen upp på det! :)

Var på gymmet en stund oxå, lyfte en del, sprang mindre. Det var tråkigt att springa så jag gick upp till rummet där det finns vikter och sånt. Fördrev lite tid där. Jag måste få tag i någon som kan visa mig hur man gör med friavikter, jag lyfter lite där och håller lite här. Känner mig rätt dum.. haha x)

Nu sitter jag i köket, har nyss tagit ut en tårtbotten ur ugnen och vevat ihop lite vaniljkräm. Imorgon vankas det tårta hemma hos Torssnder, Amanda den fina tjejen blev ju 16 igår! Klart det ska firas! //H

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-02-11 21:43:15

thanks for a great afternoon mate! :D I've absolutely no idea why I'm writing in English... Love

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela