J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

förmiddagen

Publicerad 2010-02-13 23:43:04 i Allmänt

Idag har jag kört Audi och det var jättekul!!!
Jag vaknade runt 7 och undrade varför jag inte skulle till skolan, sen slog det mig att det är löööördag och då blev jag glad! :D 
Efter frullen ( knäcke med keso, avokado och prickig korv + sallad. Mumma!! ) plockade jag iordning på mitt rum, räknade 2 tal i matteboken och lyssnade på Backyard. Ju mer man lyssnar på dem, desto bättre bli de! 
Tiden gick och efter ett tag drack jag en kopp kaffe och sen åkte pappa och jag ner på sjön. 
Jag åkte själv först, frågan var bara: Vilket varv ska man köra i? Stannade vid några killar, dom kom fram och frågade vad om jag visste vad killen i Vasen ( plogbilden ) hette. Visst gjorde jag det och bla bla bla, när han tackade för sig ( låter konstigt, men men.. ) kom jag på att jag skulle ju fråga! Haha, kände mig lite dum, men frågar man inget får man inget veta! //H 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela