J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En vän med en bil av Håkan him self. Kan knappt bli bättre!

Publicerad 2010-02-07 19:54:45 i Allmänt

Idag har jag städat, ja det är sant! Alla kläder är antingen upphängda i garderoben eller vikta, ihoprullade och ligger i byrån, som jag btw ska måla om någongång. Gul tror jag den ska bli. Riktigt gul, inte som vårade hus och inte som neonskyltarna. Typ som Donken. Donken gul ska den bli! haha xD
Jag skulle ju köra massa isbil idag, men det är en judelidiot som har borrat ett hål i banan så massa vatten kom upp. smart va? Jo, där hade han ( jag vet att det var en han, inga fördomar här inte! ) tänkt till.. hehe, NOT! 
Vi som var och tanka v-power igår. snyft. Fast jag vet inte hur mkt jag orkat ändå, men det var klumpigt gjort. Nu et ni det. Vill ni sabba för isbilsrace, se till att det är rejält med snö på isen och borra ett hål i banan. Eftersom snön på isen är så tung så trycks den ju ner och så kommer vattna upp. och vad kan vi konstatera genom det där? jo, att snö har högre densitet än vatten, medan is har lägre. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela