J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det här är inte fett bra, inte

Publicerad 2010-02-15 21:30:57 i Allmänt

Jag undrar om det är meningen att jag ska ha en mobil över huvetaget. Det har ju strulat sen i sommras, mer eler mindre. Fredde vet inte vart hennes gamla är, en rätt så fräsch Ericsson och jag får inte leta efter den för den är på hennes rum och bla bla bla. När hon sagt det klämmer hon till med något så idiotiskt! Hon säger: Men på ditt rum finns det ju massa saker som är mina! '' Snacka om att för säga sig! Som att hon får gå in och kolla i mitt rum, skulle inte tro det! Frågar hon så, men nej då, jag undrar hur mkt trafik det är på mitt rum när jag inte är hemma, eller det kanske jag inte vill veta.. Vilket fall, jag är arg och ledsen och svarar förmodligen inte på mobilen. Iaf. inte förs imorgon, om jag har tur! Pappa sa att det kanske är dags att köpa ny, ja, men jag vill ju inte köpa en som jag inte gillar bara för att! Pengarna i sjön på direkten i så fall! God natt//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela