J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

brattom som faasen!

Publicerad 2010-02-24 21:03:53 i Allmänt

HEEEEJ!! :DDD 
Igar var vi och at fondue med nagra till + Erik och Marja, reseledarna. Jag tror jag gjorde veckans misstag, Marja och Erik skulle gick in pa ett discotek ( later sjuuukt gammalt att kalla det Discotek, men.. ) De fraga om Fredde och jag ville följa med, gissa vem som lag i hotellsängen en kvart senare? Ibland blir jag arg pa mig själv, fast det är ju fredag snart... ;)
Jag har ätit lever, tror jag. Det smakade inte nanting.

Mamma, jag och pappa gick en liten sväng idag, vi gick in pa ett shoppingcentrum och jag hittade en göööör snügg jacka fran Billabong och ett par riktigt najjs tjocktröjor, hehe, ska bara fa nagon till att betala..

Jag kom pa en sak i förrgar, det var mandag, mandag betüder tekväll och jag var inte där! *snüft* Ska väl kanske inte klaga, men jag har lite hemlängtan, det maste erkännas. Puss pa er alla och hoppas ni har ett süper härligt lov, hoppas ni som inte har lov oxa har det bra! xoxo//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-02-25 16:05:27

Alltså du var saknad! Och jag gillar att du skriver snyft med ett tyskt ü, så stylish, "snüft" :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela