J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Backe idag

Publicerad 2010-02-17 21:30:05 i Allmänt

Ni anar inte hur skönt min morgon var! Pappa skulle skjutsa Jossan och mig till båsenberga vid halv 9. Detta betyder att jag inte behövde känna mig stressad för att missa bussen, jag behövde inte gå upp i ottan och stressa i min frullen och rafsa ihop packningen, som jag inte han packa igår. Denna morgonen var chill och det skulle jag behöva oftare!

Det var kul att åka skidor, synd bara att det blir mkt lift och lite åka i Båsenberga, hur lång är backarna lixom? Jag borde inte uppskatta, eftersom jag är totalt värdelös på det, men vad kan de vara? 100 m eller nåt. Det blir ingen störtloppskänsla direkt. De har ett litet hopp oxå, det var kul! Jag är inte någe bra, hoppar bara, men det är KUL! Förra året försökte jag fixa en 180, gick så där, saknades 15 grader eller nåt. Ska prova på lite större hopp i år, måste ju ha lite styrfart! xD Men jag kan graba ( stavas nog inte så, men.. uttalas typ grabba, fast med ett engelsk A i början. )
Nu är jag redo för lite större mountains so to say. Ska bara packa ner skidorna och sen bär det av! Oj, nu kom jag på att jag måste packa oxå, när ska jag hinna det? //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela