J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vissa säger att det spökar här

Publicerad 2010-12-14 01:24:00 i Allmänt

Jag vill vara där inne. Inmurad i armarna och känna mig som en liten flicka. En liten flicka i mammas och pappas säng efter en läskig dröm. Finns ingen tryggare plats på hela jorden. Inte ens en bur gjord av pansar är lika trygg som det jag önskar.
Och jag vill inte ha en bur av pansar i julklapp. Känsla som visar lite känslor. Man måste nog våga blotta strupen lite, ta steget och falla. Jag är feg. Jag är skraj för att sitta i en bur av pansar och inte tätt in till det jag önskar.

''Om man vore något mer än bara nästan lika snygga.''
//H

Kommentarer

Postat av: Arnronja

Publicerad 2011-03-09 15:57:20

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela