J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vedspisen ÄGER!

Publicerad 2010-12-02 12:14:01 i Allmänt

Igår var det kallt. Idag är det kallare. -12° då, -20° nu.
Jag har underställsbyxor underst och tights överst. Det ser lite knöligt ut, inte så farligt, men hey! Vad gör man inte för att vara varm? Jag har funderat på det, t-ex. idag när jag väntade på bussen. Tänkte att om inte bussen kommer snart så...! Ja, så... vad? Vad skulle jag gjort? Sprungit min kos? Klättrat upp på lyktstoplen? Tappat fingrarna? Nej, det får man nog, tyvärr, bara stå ut med. På koncentrationslägerna, dom stod ut och dom hade inte underställ, vantar, mössa, raggisar, varma skor och en fet jacka.
Så jag ska väl inte klaga.
//H

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-12-02 19:29:34

Då hade du gått in till oss och värmt dig förstås! Eller kommit till kontoret vid verkstan och fått en GOD kopp kaffe från vår nya maskin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela