J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Paint it black

Publicerad 2010-12-24 01:07:31 i Allmänt

Nu är det julafton och jag har både ätit skinka och janssons, men fortfarande ingen jul i mig. Granen är klädd, skinkan är påbörjad, paket är inslagna, naglarna glittrar i rött, pepparkakorna är nästan uppätna, allt godis strålar där på faten, julmust har jag druckit i flera veckor och tomtarna står uppradade lite var stans. MEN JAG DÅ!? Det grämer mig att jag inte tycker om julen. Jag vill också lysa när jag talar om julen och jag vill till och med sjunga ''Nu tändas tusen juleljus'' i kyrkan klockan 12 på julaftons morgon.
Ja, nu är jag lite lätt deppig och inte blir det bättre för att Håkan Hellström påminner om kärleken.
Nu kom Fredde, sover hos henne i natt. Sov gott och god jul. //H

Kommentarer

Postat av: bjurling

Publicerad 2010-12-24 10:37:30

God jul på dig ;D och hoppas du ändå får lite julstämning på julafton ;D

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-12-24 22:04:35

Tänk vad mycket viktigare saker det finns än julafton Josefine! Som tekvällar, avokados, att blogga, facebook, picnick, Beyond Retro, mysa på ett tåg och äta smågodis, riktigt gott kaffe, titta på folk, skratta, loppis, sommar, att hoppa på konserter, sommarnätter, epa-traktorer, märkeskläder osv.

Julafton är liksom ingen biggie om det inte känns så, det finns ju så mycket annat fint. Älskar dig rörmokarn!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela