J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lookbook

Publicerad 2010-12-28 14:58:22 i Allmänt

Har jag tråkigt kollar jag antingen på youtube klipp eller spanar in allt snyggt på lookbook.nu. Det enda tråkiga med lookbook är att ingen klär sig för vintern. Söker man inspiration för våren/sommaren/hösten så finns det hur mkt snyggt som helst att vila ögonen på. Men den årstiden som är, för mig, svårast att klä sig, i den kategorin finns det nada. Niete, nothing.
På vintern är det mycket svårare att klä sig praktiskt och snyggt än på sommaren. På sommaren behöver man inte tjugo långkalsonger, vantar, mössa och fetaste jackan. Helst av allt skulle jag vilja gå runt i skidkläderna hela tiden, funkar ju sisso där inomhus, tyvärr. Ska nog bege mig till några snötäckta toppar när jag har åldern inne, så skidkläderna blir vardag. Jag längtar.
//H

Kommentarer

Postat av: Ilyaslouise

Publicerad 2011-06-03 10:56:46

This is a very good site. Thank you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela