J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag vet att jag depp Bjurling, det suger.

Publicerad 2010-12-26 02:58:34 i Allmänt

Nej hör ne ni. Sena kvällar framför datorn är inte bra för mitt samvete. Jag läser en blogg, lyssnar på musik som betyder lite för mycket och sen är jag fast. Kan inte sluta tycka det är jobbigt och för jävligt rent ut sagt.
Jag vill inte bo här i hela mitt liv. Jag vill inte ha volvo och röd kåk. Och så undrar jag hur fasen jag ska förhindra det. Hur gör man när man är trött på livet och trött på att aldrig vara nöjd?
Jag är nog som alla andra, trots att jag inte vill det. Jag är nog så där vanlig och trist som jag är rädd för att vara.
Sen finns det saker jag är jätteglad/nöjd/stolt över att ha. Absolut.
Sena nätter får mina tankar att snurra i fel riktning och det är kanske inte det bästa.
Och nu kommer jag ligga vaken och tänka lite till, gojsa ner mig i något kletigt som inte vill gå bort.
//H
ps. jag hatar ordet ''nöjd'' Egentligen ett jättebra ord, men det skriker tristess på alla håll och kanter. ds.

Kommentarer

Postat av: Bjurling

Publicerad 2010-12-26 10:54:08

Du är inte alls som alla andra, du är du ;D just därför man gillar dig :D för du inte är som alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela