J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Ett hål till att fylla

Publicerad 2010-12-14 12:28:24 i Allmänt

Jag har inte fryst ett endaste dugg idag! Jag har TP kängor på mig, fina goa TP som håller värmen och passformen år efter år.
En tråkig sak med vintern: när det är för kallt tappar jag all inspiration till att klä mig. Visst är det jättesnyggt med over knee strumpor, halsdukar, mössor, kängor och stickat. Men nej, det blir för mycket. En dag eller två, sen vill jag ha jeans utan knöliga långkalsonger och svarta kappan med skärp i midjan. Har jag den nu ser jag hur fet ut som helst, tröjorna under knölar sig något förskräckligt och det är obekvämt. Jag skulle nästan vilja jobba ute hela vinter, då får man ha gosiga termokläder hela tiden och det är nästan det bästa man kan ha på sig!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela