J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

En lång dag för lilla jag

Publicerad 2010-12-29 22:56:22 i Allmänt

Vingåkers faktory Outlet har de flesta personerna hört talas om skulle jag tro. ''Alltid 30-70% på märkeskläder'' Jag tycker inte det är så jättestort, inte roligaste affären kan jag tycka.
När mina mostrar kommer ( de bor 30 mil söder över ) då är ett besök på Faktory obligatoriskt. Eftersom mina nära och kära inte hänger där för jämnan passar jag också på att smita med. Jag hittade en kaninpäls, den var jätteläcker och jag skulle gärna ha den hängandes i min garderob. Kanske ska maila staten om lite extra cash denna månaden. Det vore faktiskt en bra investering. Den är varm, håller säkert i en evighet och väldigt snygg. Kommer förmodligen hålla formen tills den skrotas någon gång i framtiden. Tror ni Borg skulle gå med på det?
Extra julafton blev kvällen till ära och jag fick mitt älskade Kari Traa underställ.
Nu sitter jag med en nästan oslagbar ostfralla och ett glas vatten med citron i. Gillar man inte vatten, men inte vill dricka saft är det ett hett tips kan jag tala om! Hur enkelt och fräsch som helst. Tummen upp och god natt
( understället i bakgrunden, det är toppen toppen och 100% ull ska väl hålla mig varm i backen? )
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela