J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Timing så det skriker!

Publicerad 2010-08-11 21:46:15 i Allmänt

Mamma bakade bullar igår.
Idag när jag kom in från promenad med Donna ligger en påse köpta kanelbullar på bänken.
Jag trodde nästan mamma hade gått och bilvit galen. Det är sällan, nej förresten jag tror aldrig det har hänt att vi har köpta bullar i skafferiet.

Här kommer förklaringen på detta mysterium:
Mamma hade varit på något möte av något slag. Där hade det serverats bullar. Det blev bullar över så mamma fick med sig lite hem.
Ja, inte mig emot tänkte jag, bullar är ju gott!

Senare på kvällen spanar jag in en kartong som står på frysen...
Det är inte alla som har en kartong full med bullar!

Är ni sugna på bullar kan ni ju alltid kika förbi. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela