J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

och vi deckar

Publicerad 2010-08-21 21:46:56 i Allmänt

Ikväll har jag ätit kräftor. Ikväll är jag trött. Ikväll har jag sprungit helt utan energi. Ikväll har jag inte städat hemsterburen. Ikväll har jag inte kommit på vad jag vill göra med mitt liv. Ikväll har jag nynnat på 18 carat gold. Ikväll har jag irriterat mig på fruktansvärda supose to be-skämt. Ikväll har jag hyllat Guiness öl för att den har en kylbol i sig. Ikväll har jag spikat upp en Guniess burk. Ikväll har jag kommit på att jag har bara mig själv att skylla om jag kastar iväg mitt liv och sedan ångrar mig. Ikväll inser jag att man måste vara två om ett förhållande. Ikväll orkar jag inte läsa igenom svetspapprerna. Ikväll önskar jag att det skulle räcka att vara ensam i ett förhållande. Ikväll har det inte hänt massor av saker. 

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela