J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag veeeet

Publicerad 2010-08-18 18:44:49 i Allmänt

Tiden jag använder till bloggen har jag sovit på de senaste dagarna. Det blir så när allt man får är information tror jag.
De här första dagarna har varit fyllda med information, busstider, dötid i väntan på buss, namn och pastasallad. Jupp Jupp.

Idag har min klass, EN1, varit på Djulö och teambuildat. Det var rätt kul faktiskt! Jag är övertygad om att detta kommer göra oss till en mer sammansvetsad klass som trivs med varandra och allt annat sånt bra.
Jag har även haft min första riktiga lektion. Svets A. Bara teori idag, eftersom vi inte fått våra gryma kläder än så får vi inte jobba i verstaden. Vilket jag inte är redo för ändå känns det som. Jag trodde en svets var en svets. Migg? Tigg? Pinne? Båge? Inte sjuttan vet jag.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela