J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag slapp regnet!

Publicerad 2010-08-25 21:27:46 i Allmänt

Jag sprang en sväng först, sen gick jag med Donna. Känns bra! Fast energin är som bortblåst! Jag måste iväg till gymmet snarast, behöver lite motivation.
Springa har jag aldrig varit bra på, inte enbart springa. Springa med en boll vid fötterna eller springa i skogen är jag bättre på. Hm, undra om det skulle gå att springa i skogen, med en boll. Kanske är värt ett försök.

Så med rivsår på benen ( blir så av skogen ) och ett nytvättat hår som kanske ska klippas av går jag nu och lägger mig. Och längtar tills jag vaknar imorgonbitti och känner mig utvilad och redo att åter möta världen och alla dess utmaningar. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela