J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag kan ju titta på solen iaf

Publicerad 2010-08-12 16:45:18 i Allmänt

Pappa blöter i poolen och jag ska... plocka undan disk.

Nu har jag kollat upp lite nödvändiga saker om way out west iaf. Armbandhämtning och sånt nyttigt.

Det är jättekonstigt väder ute. Sol ena sekunden, regn nästa och snart snöar det säkert! På tal om snö, jag ska införskaffa nya skidkläder till vintern. Är det någon spec affär eller webbsite som ni tror kan passa fröken, kan ni väl höra av er? Vore jättebussigt för jag kan typ... junkyard.

//H

Kommentarer

Postat av: SV: Jossan

Publicerad 2010-08-12 17:01:13

Nope,Jag börjar på onsdag=)

Postat av: SV: Jossan

Publicerad 2010-08-12 17:15:59

Inte speciellt... jag ska ju tyvärr gå Individuella programmet, så det känns lite sådär, men det blir nog bra iallafall! Hur känner du då? :)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-08-12 20:48:50

Du är ju en förunderligt finurlig människa du Josefin!! Ha det så himla kul på Way out West och hälsa mor! Btw, skidkläder... now nada... ;)

Postat av: Nettan

Publicerad 2010-08-12 20:50:04

Know stavas det, jag slank mellan tangenterna...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela