J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

It´s raining.. rain

Publicerad 2010-08-19 07:46:45 i Allmänt

Jag fick håll igår. HÅLL! Nu är det illa, så här dålig konditon får inte jag ha! Visst hade jag käkat innan, men det gjorde jag ju innan träning förut ju! Nu är det skärpning!

Jag sprang en liten sväng i skogen, jag gillar att springa i skogen, det händer lite mer. Sen gick jag hem, varför? Jag fick f*cking håll! Donna och jag tog långa rundan ist. När vi kommit 2-3 km så började det regna, lite. 7 km senare var jag totalt genomblöt och Donna sprang bara fortare och fortare. Hon gillar inte regn så mycket. När jag hoppade i vattenpölarna blev jag inte ett dugg blötare, DÅ är man blöt.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela