J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

inuti är du fjäderlätt och vit

Publicerad 2010-08-04 23:46:41 i Allmänt

Vi var som sagt på kräftskiva ikväll hos Christer och Susanne. Dom har hundar, två schäfrar ( stavas hur? ) och två Petit grifon vendé, nej så heter dom inte men typ. Jag känner ingen som har så bra koll på sina djur som Susanne och Christer. Om vi skaffar valp så är jag lite rädd för att vi inte ska lyckas uppfostra den rätt. Det vore ju synd.

Eftersom jag brukar svara på mina egna frågor så är det ju dumt att avbryta den traditionen. Jag hade på mig snickarbyxor, linne och pappas kofta. Mys på hela slanten!

Och så kramade vi Shivas, Isak och Birka hej då. ( hästar ) Dom luktade gott! Jag kan på allvar säga att hästar luktar gott. Om man burrar in ansiktet i pälsen på dom och luktar, oj visst sjuttan luktar det gott!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela