J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hujeda mig!

Publicerad 2010-08-09 14:47:54 i Allmänt

Sitt-dansen i partybilen på väg hem lockade ur de sista krafterna ur varenda cell. Och det var det värt!

Jag trodde att Smultronstället var som ett litet inhängnat område. Det är det inte, det är som en vanlig restaurang fast med bara glass. Så förts blev jag lite besviken, sen kom glassen. Oj oj oj.

Den var, jag skojar inte, JÄTTESTOR! Och god. Fast det var större än den var god. Rock'n'Rol hete den, finns säkerligen bild nån stans, men jag orkar inte leta upp nån.

Jag har varit på Bondens Creperi, haha måste ta med pappa dit! ( Ja, man är inte roligare än man gör sig! )

Nu ska jag hänga upp ett blött tält och göra situps.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela